Wat kunt u van het brandstofverbruik van een auto in de praktijk verwachten? Zijn ze in de praktijk wel zo zuinig als op papier? En als dat niet zo is wat betekent dit voor de kosten van een wagenpark? In samenwerking met TNO is op basis van meerjarig onderzoek een model ontwikkeld waarmee het te verwachten brandstofverbruik en de daarmee samenhangende kostenpost in de praktijk met een hoge mate van betrouwbaarheid kunnen worden bepaald. De op deze site getoonde praktijkverbruiken voor personenauto’s zijn gemiddelden die gebaseerd zijn op normaal, dagelijks gebruik. De verbruikscijfers zijn beschikbaar voor personenauto’s vanaf modeljaar 2003 waarvan de fabrieksnorm bekend is.
Travelcard is leverancier van tankpassen die door zakelijke rijders worden gebruikt. Wilt u ook verbruikscijfers van uw wagenpark in kaart brengen en daardoor besparingsmogelijkheden inzichtelijk maken? Neem dan contact op om met Travelcard om de mogelijkheden van de Travelcard tankpas voor uw organisatie te bespreken.
Naast tankpassen voor grootzakelijke klanten zijn er ook tankpassen voor ZZP en MKB beschikbaar onder het label tankpas.nl. Middels het label tankpas.nl wordt voor het segment ZZP en MKB een complete tankpas oplossing geleverd.
10000km per jaar 15000km per jaar 20000km per jaar 25000km per jaar 30000km per jaar 35000km per jaar 40000km per jaar 45000km per jaar 50000km per jaar 55000km per jaar 60000km per jaar
Norm verbruik l/100 km
Travelcard verbruik l/100 km
Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni.
Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quie.
Adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut magnam aliquam quaerat voluptatem.
Project Manager Company LTD
Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut rerum necessitatibus saepe eveniet ut et voluptates repudiandae sint et molestiae non recusandae.
Download logo
De nieuwe Range Rover Sport is motorisch verwant aan zijn grote broer. Dat betekent dat de Sport beschikt over met name drie liter zescilinder motoren. Deze zijn er als diesels met vermogens van 250, 300 en 350 pk. De benzinemotoren hebben 400, 440 pk en 510 pk. De laatste twee zijn plug-in hybrides. Aan de top staat een 4.4 V8 met 530 pk.
De naam Scenic leeft voort in de Vision die een voorbode is van een suv. Deze op zijn beurt is gebaseerd op de Megane E-Tech Electric. Het productiemodel is volgens Renault al klaar, maar het duurt nog ruim een jaar voordat hij in productie is. De auto heeft naast een accupakket met een capaciteit van 40 kWh een waterstof-brandstofcel van 16 kW.
De eerste Peugeot 408 is een sedanversie van de toenmalige 308. Er wordt nu gewerkt aan een nieuwe versie op basis van de huidige 308. Deze wordt ook in China gebouwd en is vooral voor dat land bestemd, Maar in tegenstelling tot de oude 308 wordt er nu ook een sedanversie 408 van de nieuwe 308 voor de Europese markt ontwikkeld.
BMW geeft haar middenklasser 3-serie een facelift. Hij is onder meer herkenbaar aan de verticale koelopeningen links en rechts en de grille met zwarte spijlen. De 3-serie is er met benzinemotoren als 316i, 318iA, 320e en 330e. De e staat voor plug-in hybride versies. Diesel is nog lang geen verleden tijd getuige de versies 316d, 320d, 330d en M340d.
Top 10 .. zuinigste (laagste Co2) onzuinigste (hoogste Co2) auto's op basis van praktijkverbruik